Otsikko
Miten saan kirjastokortin taas käyttööni?

Kysytty

En löydä kirjastokorttiani mistään ja olen jo pitkään lainannut kirjoja ajokortilla. Haluaisin käyttää kirjaston palveluja netissä, mutta en muista kortin numeroa tai koodiani. Mitä voin tehdä?

Vastaus

Vastattu

Sinun kannattaa poiketa lähimmän Helmet kirjaston tiskillä, kun henkilökunta on paikalla.

Henkkari esittämällä (passi, ajokortti, kuvallinen henkilökortti) saat tarkistettua kortin tiedot, muutettua tunnuslukusi ja hankittua uuden kirjastokortin. Uusi kortti maksaa 3 € jos tiedot löytyvät vielä rekisteristämme.