Voiko ja miten tilata kirjan Pasilan kirjavarastosta (mikä se on?) Kirjasto 10:iin?

Kysytty

Voiko ja miten tilata kirjan Pasilan kirjavarastosta (mikä se on?) Kirjasto 10:iin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pasilan kirjavarastoon on koottu hieman harvinaisempaa sekä vanhempaa materiaalia, jota harvemmin ehkä enää lainataan, mutta jonka säilyttäminen on katsottu tärkeäksi. Pasilan kirjavarastosta voi varata kirjoja aivan samalla tavoin kuin muistakin HelMet-kirjastoista, esimerkiksi HelMet-verkkokirjastosta tai fyysisesti jostain HelMet-kirjastosta. Kirjan noutopaikaksi voi valita vaikkapa Kirjasto 10:n.