Voiko Helsingissä palauttaa kirjat (myös myöhässä olevat ja monta kertaa uusitut) mihin tahansa kirjastoon? Minulla on n. 12 pääkirjastosta lainattua teosta,…

Kysytty

Voiko Helsingissä palauttaa kirjat (myös myöhässä olevat ja monta kertaa uusitut) mihin tahansa kirjastoon? Minulla on n. 12 pääkirjastosta lainattua teosta, mutta se on ymmärtääkseni remontissa. Voinko viedä kirjat Kirjasto 10:iin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä voi palauttaa! Nykyään voi lainata ja palauttaa mihin kirjastoon tahansa. Myös yli kuntarajojen Espoossa, Helsingissä, Kauniaisissa ja Vantaalla.