Voiko joulunaikaan palauttaa kirjoja myös kirjastojen aukioloaikojen ulkopuolella eli onko jokin luukku, johon ne voi tipauttaa? Pääsisin Hlesingissä joko…

Kysytty

Hei,

Voiko joulunaikaan palauttaa kirjoja myös kirjastojen aukioloaikojen ulkopuolella eli onko jokin luukku, johon ne voi tipauttaa? Pääsisin Hlesingissä joko Kirjasto 10, Töölön tai Rikhardinkadun kirjastoon.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Näissä kolmessa keskustan kirjastossa ei valitettavasti ole palautusluukkua. Lähin palautusluukku löytyy Lauttasaaren kirjastosta, Pajalahdentie 10 a.