Nyt kun olette sulkeneet, minne palautan kirjat joissa laina-aika umpeutuu??

Kysytty

Nyt kun olette sulkeneet, minne palautan kirjat joissa laina-aika umpeutuu??

Vastaus

Vastattu

Kaikkien lainojen eräpäiväksi on ajettu 6.5.2020, joten vaikka aineistosta olisi varaus, uusintakerrat täynnä tai kyseessä on pikalaina ei ole syytä huoleen. Jos kuitenkin haluat palauttaa lainasi  niin suurimmassa osassa Kouvolan kirjastoja on palautusluukku. Pääkirjastossa se on pihan puolella alaoven vieressä.