Palautin kirjat, mutta osa niistä näkyy edelleen lainoina. Miten toimin?

Kysytty

0len palauttanut 11.1.2020 aamulla kaksi kirjaa ison omenan palautusautomaattiin enkä ottanut niistä tapani mukaan kuittia. Toinen palautetuista kirjoista on edelleen omissa tiedoissani lainana. Miten toimin?

Vastaus

Vastattu

Ota yhteyttä suoraan siihen kirjastoon, johon palautit kirjat.

Varaa kirjastokorttisi puhelimen viereen. Kirjasto tarkistaa kortillasi olevien lainojen (jotka on palautettu) viivakoodien numerot ja hakee niiden avulla kirjoja hyllystä.

Saat puhelun aikana varmistettua kirjojen tilanteen ja mahdollisesti lisäohjeita.

Ison Omenan kirjasto https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Ison_Omenan_kirjasto/Yhteystiedot