Otsikko
Voiko Seinäjoen Kaupunginkirjastosta lainatun kirjan palauttaa Turun tai Helsingin Kaupunginkirjastoihin?

Kysytty

Voiko Seinäjoen Kaupunginkirjastosta lainatun kirjan palauttaa Turun tai Helsingin Kaupunginkirjastoihin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti ei. Seinäjoen kaupunginkirjastosta lainatun kirjan voi palauttaa johonkin Seitti-kirjastoon. Seitti-kirjastoja ovat Seinäjoen kaupunginkirjaston kirjastot ja kirjastoautot sekä Kuortaneen kunnankirjasto.
Kuortaneen kirjasto perii asiakkaan muista Seitti-kirjastoista lainaamasta Kuortaneen kirjastoon palautetusta aineistosta 2 euroa/laina kuljetusmaksua.