Voiko ennakkovarata kirjaa, jota ei vielä ole hankittu kirjastoon?

Kysytty

Voiko ennakkovarata kirjaa, jota ei vielä ole hankittu kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ennakkovarauksia ei voi tehdä sellaisiin kirjoihin, joita ei vielä ole HelMet-tietokannassa. Heti kun löydät HelMetistä kirjan tiedot ja vähintään yhden niteen siitä, voit tehdä varauksen. Varauksen voi tehdä myös niteeseen, joka on vielä käsittelyssä.