Voiko avopuolisoni mitenkään noutaa varaamani teokset kirjastoautosta? Esimerkiksi valtakirjan avulla?

Kysytty

Voiko avopuolisoni mitenkään noutaa varaamani teokset kirjastoautosta? Esimerkiksi valtakirjan avulla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Avopuolisosi voi noutaa varauksesi. Jos hän lainaa ne sinun kortillesi, hänellä pitää olla sinun antamasi valtakirja, joka on voimassa vain tätä lainausta varten. Hän voi myös lainata varaamasi aineiston omalle kortilleen.

http://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/Kirjastokortti_j…