Kenen runo on: "Ihanat vaaleat pilvet, liukuvat taivaalla. Hiljaa ja lumoavasti, laulaa ulappa. Aaltojen hyväilyistä, hiekka on väsynyt. Tulisit aivan hiljaa,…

Kysytty

Hei,
kenen runo on:

"Ihanat vaaleat pilvet,
liukuvat taivaalla.
Hiljaa ja lumoavasti,
laulaa ulappa.

Aaltojen hyväilyistä,
hiekka on väsynyt.
Tulisit aivan hiljaa,
tulisit juuri nyt."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runon on kirjoittanut Saima Harmaja. Runon nimi on Rannalla. Se löytyy kokoelmasta Huhtikuu, joka julkaistiin ensimmäisen kerran vuonna 1932. Kokoelmasta on otettu näköispainos vuonna 2007. Runo löytyy myös seuraavista kirjoista: Sydämeni soi, Läheisyys ja Kootut runot.

15 ääntä

Kommentit

Rannalla runo on sävelletty
Etsin nuotteja