Voidaanko sana LASER kirjoittaa myös LASERI? Vanhasta nykysuomen sanakirjasta löytyi vain laser, mutta wikisanakirjasta löytyy molemmat muodot.

Kysytty

Voidaanko sana LASER kirjoittaa myös LASERI?
Vanhasta nykysuomen sanakirjasta löytyi vain laser, mutta wikisanakirjasta löytyy molemmat muodot.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kielitoimiston sanakirjasta (2006) löytyvät molemmat termit, sekä laser että laseri.