Vierailin pari viikkoa sitten Istanbulissa ja Topkapin palatsissa. Muistaakseni siellä sijaitsevan jättitimantin ryöstöstä on tehty elokuva, mutta Topkapin…

Kysytty

Vierailin pari viikkoa sitten Istanbulissa ja Topkapin palatsissa. Muistaakseni siellä sijaitsevan jättitimantin ryöstöstä on tehty elokuva, mutta Topkapin nimellä en sitä löytänyt. Mikähän se on?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä muistatte elokuvan nimen ihan oikein, mutta kyseistä elokuvaa ei ole ilmeisesti Suomessa dvd:nä julkaistu. Internet Movie Databasesta tiedot tästä vuonna 1964 julkaistusta elokuvasta, jonka on ohjannut Jules Dassin ja pääosassa on Peter Ustinov, kyllä löytyivät.