Mikä olisi elokuva tai lyhytelokuva, joka sijoituu 2. maailmansodan aikaan. Elokuvassa saksalainen sotilas majoittuu jossain toisessa (valloitetussa)maassa…

Kysytty

Hei, mikä olisi elokuva tai lyhytelokuva, joka sijoituu 2. maailmansodan aikaan. Elokuvassa saksalainen sotilas majoittuu jossain toisessa (valloitetussa)maassa olevaan taloon, jossa asuu tyttö/nainen ja hänen perheensä. (Ainakin muistaakseni isä). Sotilas ja nainen rakastuvat. Kun sotilaan tulee aika lähteä, on autoon asetettu pommi. Nainen alkaa soittamaan pianoa ja mies jää kuuntelemaan sitä ja näin pelastuu.