Mielessä pyörii laulu, jossa on sanoja mm. En ymmärrä, miksi se onnistu ei, tämä masennus kaiken mun intoni vei, olen koettanut kaikkeni, turhaan vaan... Mikä…

Kysytty

Mielessä pyörii laulu, jossa on sanoja mm. En ymmärrä, miksi se onnistu ei, tämä masennus kaiken mun intoni vei, olen koettanut kaikkeni, turhaan vaan...
Mikä ja mistä on tämä laulu ja miten sanat jatkuvat

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Toistaiseksi kukaan ei valitettavasti ole tunnistanut laulua. Lähetin kysymyksesi nyt kirjastojen valtakunnalliselle keskustelulistalle siinä toivossa, että muualla Suomessa joku keksisi, mistä laulusta on kyse. Jos näin käy, palaan asiaan.