Vanha satu hahmo pitkä laiha korkea hattu värikäs pitkät kynnet.

Kysytty

Vanha satu hahmo pitkä laiha korkea hattu värikäs pitkät kynnet.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Monien satujen noidat muistuttavat kuvaustasi. Myös esimerkiksi L. Frank Baumin Ihmemaa Ozin Peltimiehellä, Carlo Collodin Pinokkion Pinokkiolla ja Tove Janssonin Taikurin hatun Taikurilla on samoja piirteitä. Hahmot voivat tosin näyttää hyvinkin erilaisilta kuvittajan mukaan.

1 ääntä

Kommentit

Ei olisi Jörö-Jukka? Pitkät kynnet ainakin täsmäisivät.