Unohdin palauttaa pari kirjaani ajoissa, ja siitä tuli nyt tuo myöhästymismaksu. Olen alle 15 vuotias, ja sehän menee niin, että alle 15 vuotiaalta ei peritä…

Kysytty

Hey!

Unohdin palauttaa pari kirjaani ajoissa, ja siitä tuli nyt tuo myöhästymismaksu. Olen alle 15 vuotias, ja sehän menee niin, että alle 15 vuotiaalta ei peritä maksua? ainakin viime vuonna kun kirja oli pari päivää myöhässä niin se maksu peruttiin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olet oikeassa. Alle 15-vuotiaalta ei peritä maksuja, vaan henkilökunta poistaa kortilla näkyvät maksut.