Turun kaupunginkirjaston aineiston varauksesta sanotaan: varattu aineisto säilytetään kirjastossa noutoilmoituksessa mainittuun päivään saakka. Montako…

Kysytty

Turun kaupunginkirjaston aineiston varauksesta sanotaan: varattu aineisto säilytetään kirjastossa noutoilmoituksessa mainittuun päivään saakka. Montako vuorokautta CD-levyjä yleensä pidetään varattuna, ts. montako päivää yleensä on aikaa noutaa varattu levy?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikäli saat ilmoituksen postitse, sinulla on viikko aikaa hakea varaamasi levy. Jos saat ilmoituksen sähköpostiisi, saat päivän enemmän aikaa, koska kirjeposti on myöhemmin perillä kuin sähköposti. Molemmissa vaihtoehdoissa hakuajan viimeinen päivä on sama.