Tiedustelisin seuraavaa asiaa. Saako Rikhardinkadun kirjastoon mennä koiran kanssa?

Kysytty

Hei, tiedustelisin seuraavaa asiaa. Saako Rikhardinkadun kirjastoon mennä koiran kanssa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Rikhardinkadun kirjastoon saa mennä koiran kanssa. Helmetin palveluhakemistosta saa listattua kirjastot, joissa koirat ovat sallittuja, http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut . Koiran tuominen edellyttää toki sitä, että koira käyttäytyy kunnolla ja omistaja pitää siitä huolen.