Voiko tavallisen koiran (ei opaskoiran) ottaa Haagan kirjastoon sisälle?

Kysytty

Hei. Voiko tavallisen koiran (ei opaskoiran) ottaa Haagan kirjastoon sisälle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sekä Etelä- että Pohjois-Haagan kirjastoihin saa viedä koiran.

Helsingin kaupunginkirjaston sivustolla kirjastojen yhteystiedoissa on kunkin kirjaston kohdalla merkintä siitä, saako sinne viedä koiran. Sivun oikeassa laidassa on pieni koiran kuva ja sen päällä joko on punainen ruksi tai ruksia ei ole.

http://www.lib.hel.fi/fi-FI/kirjastot/