Tiedustelen onko mahdollista järjestää taidenäyttelyä kirjaston tiloissa? Lähinnä Töölö olisi kysymyksessä. Minkälaiset kustannukset? Ei ammattitaiteilija…

Kysytty

Tiedustelen onko mahdollista järjestää taidenäyttelyä kirjaston tiloissa? Lähinnä Töölö olisi kysymyksessä. Minkälaiset kustannukset? Ei ammattitaiteilija kysymyksessä. Akvarelli teoksia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä, monilla kirjastoilla Helsingissä on tiloja näyttelyiden järjestämistä varten. Kannattaa ottaa yhteyttä suoraan kirjastoon. Töölön kirjaston yhteystiedot löytyvät alta:

http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Toolon_kirjasto/Yhteystiedot