Otsikko
Terve Onko Porssen kirjat jo järjestelmässä? LAinansin kyseiset kirjat Porvoosta viime kesänä mutta nyt niitä ei näy. Kiikeri M & Ylikoski P, Tiede…

Kysytty

Terve

Onko Porssen kirjat jo järjestelmässä? LAinansin kyseiset kirjat Porvoosta viime kesänä mutta nyt niitä ei näy.
Kiikeri M & Ylikoski P, Tiede tutkimuskohteena: filosofinen johdatus tieteentutkimukseen sekä
Raatikainen P, Ihmistieteet ja filosofia.
Tiedustelisin myös kirjaa
Ikäheimo, S., Malmi, T., S. & Walden, R. 2016. Yrityksen laskentatoimi.
Onko näitä ssatavilla Porvoosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Porvoon uusi verkkokirjasto ei ole vielä käytössä. Otatko yhteyttä suoraan kirjastoon: puh. 019-5202418 tai paakirjasto@porvoo.fi