Tavalliset CD-levyt myydään heppoisissa muovikoteloissa, jotka rikkoutuvat ennen pitkää. Tiedättekö, onko markkinoilla kestävämpiä koteloita? Koteloihin…

Kysytty

Tavalliset CD-levyt myydään heppoisissa muovikoteloissa, jotka rikkoutuvat ennen pitkää. Tiedättekö, onko markkinoilla kestävämpiä koteloita? Koteloihin pitäisi kuitenkin mahtua painatteet mukaan, pyöreän muovikotelo ei käy.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastolla on kovassa käytössä olevat CD-levyt juuri mainitsemassasi tehtaan muovikotelossa. Kustannussäästösyistä täällä on päädytty vain uusimaan muovikoteloita säännöllisin väliajoin.

BTJ Kirjastopalvelu on erikoistunut tuottamaan tuotteita ammattilaiskäyttöön. Heiltä varmaankin löytyy sopiva ratkaisu pakkausmateriaaliksi. http://www.btj.fi/ Verkkosivuilta löytyvät myös tuotteet.