Olisiko teillä sellaista levyä, missä olisi Flo Rida nimisen artistin kappaletta Right Round? Tarvitsisin sellaisen 26.3- 02.04, olisiko mahdollista?…

Kysytty

Olisiko teillä sellaista levyä, missä olisi Flo Rida nimisen artistin kappaletta Right Round? Tarvitsisin sellaisen 26.3- 02.04, olisiko mahdollista? Tarvitsisin tanssitunneille, olen yrittänyt ettiä melkein kaikista mahdollisista viitteistä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Flo Ridan uuden levyn R.O.O.T.S ilmestymispäiväksi on ilmoitettu 31.3., ja kappale "Right Round" julkaistaan osana tuota levyä. Koska levy ilmestyy vasta 31.3., niin se ei valitettavasti ehdi pääkaupunginseudun kirjastoihin haluamanasi ajankohtana.