Otsikko
Yritin löytää online-palvelua jotta olisin saanut esittää kysymykseni suoraan kirjastonhoitajalle ja saada vastauksen heti mutta en löytänyt toimintoa mistään!…

Kysytty

Yritin löytää online-palvelua jotta olisin saanut esittää kysymykseni suoraan kirjastonhoitajalle ja saada vastauksen heti mutta en löytänyt toimintoa mistään! Onko se kesälomalla tai lakkautettu tai muuten vain asiakkaitten mieliharmiksi piiloitettu jonnekin kymmenen klikkauksen päähän ????
Tässä kysymykseni joka tapauksessa:
MINIBOXIT, CD-LEVYT

Kysymys koskee cd-levyjä nk miniboxeissa,
miten niitä voi hakea, siis jos voi ylipäätään,
tietokoneen kautta kirjastojen musiikkiosastoilta ?
Esim kirjasto10:ssä miniboxeja on suuri määrä
mutta näkyvätkö ne erikseen hakutuloksissa ?
T_pesismaila1

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysy online –palvelu on kesälomalla, avautuu jälleen syksyllä.

Varsinaisissa luettelointitiedoissa ei ole mainintaa miniboxista, mutta jotkut kirjastot, kuten juuri Kirjasto 10, ovat laittaneet merkinnän boxista ns. nideluokan perään. Kokeilin HelMet-hakua kirjoittamalla hakukenttään sanan miniboxi ja hyvin näyttää toimivan. Kirjoita siis hakukenttään haluamasi esittäjä tai teos sekä miniboxi, niin eiköhän se näin löydy. Käytä ’uutta’ HelMet-hakua, sitä jonka hakukenttä on valmiina HelMetin etusivulla, perinteinen HelMet-haku ei tuota tulosta.

2 ääntä
Asiasanat

Kommentit

No pain no krain