Celtic Womanilta on ilmestynyt useita CD-levyjä, mutta onko yhtään sellaista mihin sisältyisi kappale Walking in the air? Esittäjä siinä taitaa olla Chloe…

Kysytty

Celtic Womanilta on ilmestynyt useita CD-levyjä, mutta onko yhtään sellaista mihin sisältyisi kappale Walking in the air? Esittäjä siinä taitaa olla Chloe Aqnew.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Internetin tietojen mukaan Celtic Womanin levyillä kappaletta ei ole.
Mainitsemasi Chloë Agnew kuitenkin laulaa Celtic Womanissa, ja häneltä on tullut vuonna 2004 oma levy, jonka nimi on Walking in the air ja josta tämä kyseinen kappale löytyy.