Onko Turussa vielä olemassa musiikkikirjastoa, josta voisi lainata cd-levyjä?

Kysytty

Onko Turussa vielä olemassa musiikkikirjastoa, josta voisi lainata cd-levyjä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä on.

Pääkirjaston musiikkiosasto sijaistsee vanhan kirjastotalon toisessa kerroksessa osoitteessa Linnankatu 2. Puhelinnumero asiakaspalveluun on 02 2620 658 ja aukioloajat samat kuin pääkirjaston: ma–pe 9–20, la 10–16 ja su 12–18. Tämän lisäksi myös muutamilla lähikirjastoilla on lainattavia cd-levyjä kokoelmissaan. Musiikkikokoelmia on ainakin Runosmäen, Ilpoisten, Nummen ja Pansion kirjastoissa sekä Kirjastoautoissa.