Tarvitsisin lyhyen kirjastonhoidon peruskurssin työssäni. Tiedättekö, mikä taho sellaisia järjestää? Voisinko saada pikaisen vastauksen, koska tarvitsen tiedon…

Kysytty

Hei, tarvitsisin lyhyen kirjastonhoidon peruskurssin
työssäni. Tiedättekö, mikä taho sellaisia järjestää?
Voisinko saada pikaisen vastauksen, koska tarvitsen tiedon talousarviota varten.
Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoalan koulutusta järjestävät oppilaitokset on listattu Kirjastot.fi -sivuilla osoitteessa http://www.kirjastot.fi/fi-FI/kirjastoala/opiskelu/ ja sivulta on linkki kuhunkin oppilaitokseen. Lähimmät ovat Valkeakoskella, Keravalla ja myös TYT - Tampereen yliopiston täydennyskoulutuskeskus Hämeenlinnassa. Voisitte tiedustella niistä oikeutta osallistua sopivalle kurssille tai mahdollisuutta teidän tarpeisiinne "räätälöityyn" opetukseen.