Otsikko
Tarvitsemani kirja on työväen kirjastossa Helsigissä ja se on mahdollista kaukolainata kotikirjastooni Vantaan kaupunginkirjastoon. Kuinka asia toimii…

Kysytty

Tarvitsemani kirja on työväen kirjastossa Helsigissä ja se on mahdollista kaukolainata kotikirjastooni Vantaan kaupunginkirjastoon. Kuinka asia toimii käytännössä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaukolainauksen voi tehdä lähimmästä Vantaan kaupunginkirjastosta. Kirjaston kaukopalvelusivuille pääsee Vantaan sivuilta http://www.vantaa.fi/ , sieltä kirjastot, josta valitaan kirjastopalvelut, mistä klikataan kaukopalvelu. Kaukopalvelu henkilöasiakkaille kohdasta kannattaa tutustua myös kaukopalvelun maksuihin.