Tämmöinen nimike on ollut viikkokaudet näkyvissä: Farmer's daughter / Crystal Bowersox, mutta lainattavaksi/varattavaksi ei vain tule. Miksi?

Kysytty

Hei!

Tämmöinen nimike on ollut viikkokaudet näkyvissä: Farmer's daughter / Crystal Bowersox, mutta lainattavaksi/varattavaksi ei vain tule.

Miksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hankintajärjestelmästämme näkyy, että kyseistä levyä on tilattu useaan pääkaupunkiseudun kirjastoon. Kirjastoon aineisto saapuu kuitenkin aina hitaammin kuin kauppoihin ja teokset täytyy vielä viedä rekisteriin, luetteloida, leimata, tarroittaa ja niin edelleen, ennen kuin ne ovat hyllyssä asiakkaan lainattavissa. Kärsivällisyyttä siis!