Minä olen erittäin ujo tyttö mutta haluaisin tietää että onko teillä hyvä toiminta ja hyvät kirjaston hoitajat? koska jos on niin uskallan tulla vaikka…

Kysytty

Minä olen erittäin ujo tyttö mutta haluaisin tietää että onko teillä hyvä toiminta ja hyvät kirjaston hoitajat? koska jos on niin uskallan tulla vaikka lainaamaan kirjoja!=)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Rohkaistu ja tule toki lainaamaan kirjoja ja käyttämään lähikirjastosi palveluja. Täällä on myös muita ujoja ja arkoja tyttöjä ja poikia, joilla silti riittää hymyä ja elämäniloa. Kirjasto tarjoaa nuorille tunnelmaa, toimintaa ja elämyksiä, joita riittää koko vuodelle. Lasten- ja nuotenosaston ovat vilkkaita paikkoja, jossa ammattitaitonen ja varmasti ystävällinen henkilökunta opastaa sinua kun vain ilmaiset rohkeasti asiasi.