Suomen Judoliitto lähettää kesällä 2010 maksutta kaikkiin kaupunkien ja kuntien kirjastoihin "Joustavan tien kulkijat - Puoli vuosisataa judoa" -kirjan. Jakelu…

Kysytty

Hei!

Suomen Judoliitto lähettää kesällä 2010 maksutta kaikkiin kaupunkien ja kuntien kirjastoihin "Joustavan tien kulkijat - Puoli vuosisataa judoa" -kirjan. Jakelu tehdään hakusivujenne A-Ö perusteella noin 300 kirjastoon.

Judoliitto olisi halukas myös jakamaan Judolehti Ipponin vuosikerran (4 lehteä/vuosi) maksutta kyseisiin kirjastoihin, mikäli jakelukustannukset saataisiin mahdollisimman edulliseksi. Tällä hetkellä kirjastot ovat tilanneet ko. lehden 20 euron vuosikertahintaan + 9 euron tpm.

Onko mahdollista järjestää asiaa esimerkiksi siten, että Judoliitto lähettää nipun tai nippuja muutamaan osoitteeeseen, josta ne liikkuisivat kirjastoihin esim. sisäisenä jakeluna?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kuntien kirjastot toimivat varsin itsenäisesti, eikä valitettavasti ole yhteistä (tai muutamaakaan) osoitetta, josta jakelu eri kirjastoihin toimisi.

Kunnat jakavat yleensä materiaalia alueensa kirjastoihin sisäisenä jakeluna. Tässä Helsingin kaupunginkirjaston ulkopuolisen materiaalin jakelu- ja kuljetusmaksut:
30,00 €/1-100 kpl
40,00 €/100-1000 kpl
50,00 €/1000-2000 kpl
80,00 €/2000-5000 kpl
100,00 €/ lava (kappalemäärästä riippumatta)

Kuntien kirjastojen yhteystiedot löytyvät kirjastot.fi-sivuilta:

http://www.kirjastot.fi/kunnankirjastot/