Minkälaisia kirjastopalveluita voi käyttää vieraalla paikakunnalla? Voiko esim. varata soittohuoneen käyttöönsä? Pitääkö kirjastokortin haltijan asua…

Kysytty

Minkälaisia kirjastopalveluita voi käyttää vieraalla paikakunnalla? Voiko esim. varata soittohuoneen käyttöönsä? Pitääkö kirjastokortin haltijan asua kyseisessä kunnassa tai alueella?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kouvolan kirjaston kirjastokortin saa vaikka vakituinen asunto olisi muussa kunnassa. Kortin haltija voi käyttää kaikkia kirjaston tarjoamia palveluita. Pianohuonetta voi siis myös käyttää. Ensimmäinen kortti on ilmainen mutta jos kortti häviää, tilalle annetaan uusi 2€:n maksusta.
Lue lisää Kouvolan kirjaston nettisivulta
http://www.kouvola.fi/palvelut/kirjastojatietopalvelut.html