Mihin merkkaan sähköpostiosoitteeni. Järjestelm estää varaukset kertoen, ettei osoite ole tiedossa?

Kysytty

Mihin merkkaan sähköpostiosoitteeni. Järjestelm estää varaukset kertoen, ettei osoite ole tiedossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kymenlaakson kirjastojen (Kyyti-kirjastot) http://kouvola.kirjas.to/ verkkokirjastossa - Web Origo - voi tehdä varauksia myös ilman sähköpostiosoitetta. Tällöin tieto varauksen saapumisesta tulee asiakkaalle postiosoitteeseen. Sähköpostiosoite tarvitaan siis vain siinä tapauksessa kun asiakas haluaa tiedon varauksen saapumisesta sähköpostitse. Varauksen tekoon tarvitaan aina vain asiakastunnus kirjastokortista ja tunnusluku, jonka saa kirjastosta. Asiakas ei voi itse lisätä sähköpostiosoitettaan, sen voi vain kirjaston henkilökunta tehdä kirjastossa.
Ette maininnut oliko kyse Kyyti-kirjastojen Web Origosta vai jostain muusta verkkokirjastosta, esim. Kymenlaakson Ammattikorkeakoulun kirjastosta. Siinä tapauksessa asiaa voisi kysyä esim. KYAMK:n Viestinnän kirjastosta http://www.kyamk.fi/Koulutus-%20ja%20palveluyksik%F6t/Palveluyksik%F6t/…