Otsikko
Sivuillanne ei mainita tulostusmahdollisuutta, joten onko Itäkeskuksen kirjastossa mahdollista tulostaa ihan normaaleita (A4) tulosteita?

Kysytty

Hei! Sivuillanne ei mainita tulostusmahdollisuutta, joten onko Itäkeskuksen kirjastossa mahdollista tulostaa ihan normaaleita (A4) tulosteita?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Itäkeskuksen kirjastossa, kuten kaikissa muissakin HelMet-kirjatoissa, on mahdollista tulostaa asiakastietokoneilta sekä mustavalkoisia että värillisiä A4-kokoisia tulosteita. Itäkeskuksen kirjastossa on käytössä ns. itsepalvelunoutotulostus, josta saa kolmen kuukauden sisällä viisi ilmaista tulostetta. Sen ylimenevät tulosteet maksavat 0,40 € / sivu.

Voidaksesi tulostaa, sinun täytyy kirjautua asiakastietokoneelle joko kirjastokortin numerolla ja pin-koodilla tai virkailijan antamilla kertakäyttötunnuksilla, joiden saamiseen sinun täytyy todistaa henkilöllisyytesi.

http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Itakeskuksen_kirjasto/…