Seinäkellomme askarruttaa mieltämme kovin paljon. Ensin se vaan rupesi jätättämään 15 minuuttia oletus näin ollen siis että paristot on loppu, mutta aina se…

Kysytty

Seinäkellomme askarruttaa mieltämme kovin paljon. Ensin se vaan rupesi jätättämään 15 minuuttia oletus näin ollen siis että paristot on loppu, mutta aina se kello vaan jätättää 15 minuuttia . Ajattelin suuressa viisaudessani siis siirtä kello olemaan 15 minuuttia edellä jotta se näyttäisi oikean ajan jossain vaiheessa, mutta EI. kohta se taas oli 15 minuuttia myöhässä. Käytiin läpi mahdolliset kiusanteot eli että joku olisi käynyt sen siirtämässä , mutta tämäkin vaihtoehto oli väärä. En halua vaihtaa pattereita koska kukaan ei enää osaisi katsoa kelloa oikein. Nyt tiedämme sen olevan 15 minuuttia myöhässä. Mutta mikä ihme tässä voi olla kyseessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kannattaa ehkä kuitenkin aloittaa paristojen vaihdolla. Jos siitä ei ole apua, voisi olla parasta viedä kello kellosepänliikkeeseen tutkittavaksi.

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Jaa, taitaa olla sama ongelma minulla seinäkellossa, jätätti ja menin talon saunaan vahingossa liian myöhään, en siis omalla ajallani, mutten kiinnittänyt huomiota oliko seuraava saunoja ennättänyt mukaan, koska lukitsin molemmat saunan ulko-ovet varuulta niin että tarkoituksellisesti lähdin aiemmin pois ennen seuraavaa saunojaa, ja tämä pääsi silloin sisään kuitenkin avatessani molemmat ovet hyvissä ajoin.