Ois hakusessa yks kirja jota minulle luettiin päiväkoti ikäisenä. (oon syntynyt 1998) Kirjassa Jänis? lähtee ystävänsä kanssa retkelle ja varastaa/rikkoo…

Kysytty

Ois hakusessa yks kirja jota minulle luettiin päiväkoti ikäisenä. (oon syntynyt 1998)
Kirjassa Jänis? lähtee ystävänsä kanssa retkelle ja varastaa/rikkoo ystävänsä taskunauriin ja tästä koituu hänelle todella huono omatunto.
Omatunto kuvataan jonkinlaisena hirviönä jäniksen selässä joka kasvaa kokoajan ja tekee matkasta raskaampaa.
Pelkäsin tätä kirjaa pienenä kyseisen hirviön takia ja haluaisin lukea sen uudelleen.
En löytänyt sitä monen tunnin etsimisen jälkeen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Arvelisin, että etsimäsi kirja on Hans Wilhelmin Valheella on lyhyet jäljet (Lasten parhaat kirjat, 1997).