Otsikko
Saako oheista kirjaa lainattua tieteellisistä kirjastoista? Foundations of Security: What Every Programmer Needs to Know Kirjoittaja: Daswani Neil; Kern…

Kysytty

Saako oheista kirjaa lainattua tieteellisistä kirjastoista?

Foundations of Security: What Every Programmer Needs to Know
Kirjoittaja: Daswani Neil; Kern Christoph; Kesavan Anita
Kustantaja: SPRINGER VERLAG GMBH
Kirjan kieli: Englanti
Sivumäärä: 290
Asu: Paperikantinen kirja
Julkaisuvuosi: 2007 (lisätietoa)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näyttäisi siltä, että Suomen kirjastoista vain Åbo Akademin kirjastossa tuota teosta on painettuna versiona.

Kirjan voi saada Åbo Akademin kirjastosta kaukolainaksi, jollei halua Turkuun asti lähteä sitä lainaamaan. Jos olet Helsingin kaupunginkirjaston asiakas, Helsingin kaupunginkirjaston kaukopalvelusta löytyy tietoa osoitteesta http://www.lib.hel.fi/fi-FI/kaukopalvelu/. Kaukopalvelupyynnön voi tehdä osoitteessa http://www.lib.hel.fi/forms/kaukopalvelupyynto.asp. Kaukolaina on maksullinen, ja Suomen sisältä tulevana sen hinta on 4 euroa. Kaukolaina toimitetaan haluamaasi kirjaston toimipisteeseen.

Jos olet jonkun muun kuin Helsingin kaupunginkirjaston asiakas, kannattaa tiedustella kaukolainamahdollisuutta omasta lähikirjastosta. Maksun suuruus vaihtelee kirjastoittain.