Otsikko
Pitääkö hiireen olla erillinen tietoturva eikö tietokoneen tietoturva telialta riitä

Kysytty

pitääkö hiireen olla erillinen tietoturva eikö tietokoneen tietoturva telialta riitä

Vastaus

Vastattu

Ei pidä olla erillistä tietoturvaa. Langallisissa hiirissä ei ole tietoturvariskiä, mutta joissakin langattomissa hiirissä saattaa olla.

https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/langattoman-nappaimiston-tai-hiiren-kaytolla-voi-vaarantaa-tietokoneensa-korjaus-luvattu-vain-osalle-haavoittuvuuksista/bdbe1c1d-66b8-4372-a1b0-285434ed0cdd