Minulla on kirjaston salasana, mutta mitä tarkoittaa käyttäjätunnus, kun oma internettunnus ei käy? Haluaisin nähdä omat lainaustietoni.

Kysytty

Minulla on kirjaston salasana, mutta mitä tarkoittaa käyttäjätunnus, kun oma internettunnus ei käy? Haluaisin nähdä omat lainaustietoni.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
tietämättä, mikä on oma kirjastosi ja mitä kirjastojärjestelmää se käyttää, yritän vastata.
Todennäköisimmin käyttäjätunnus on oman kirjastokorttisi viivakoodinumero. Se on yleensä kirjastokortin edessä tai takana.
Yritäpä sitä!