Perheessämme sekä lapset että aikuiset pitävät Kirsi Kunnaksen runoista. Olisiko teillä antaa vinkkiä vastaavista runoista / vastaavasta runoilijasta?…

Kysytty

Perheessämme sekä lapset että aikuiset pitävät Kirsi Kunnaksen runoista. Olisiko teillä antaa vinkkiä vastaavista runoista / vastaavasta runoilijasta? Hassunkurista, loppusointuista ja usein eläimistä kertovaa runoutta suomen kielellä.

Vastaus

Vastattu

Kirsi Kunnas on loistava runoilija. Erinomaisia runoilijoita ovat myös Jukka Itkonen, Tuula Karjalainen, Marjatta Kurenniemi, Laura Latvala ja Kaija Pakkanen. Kannattaa lainata kirjastosta runoantologia "Pieni aarreaitta III Runoaitta", jonka sisältää läpileikkauksen suomalaisista lastenrunoilijoista.

Hyviä runohetkiä koko perheelle!

TEOS    Pieni aarreaitta. 3 : Runoaitta / koonneet Tuula Korolainen ja Riitta Tulusto
Julkaisutiedot    Porvoo : WSOY, 1993
ULKOASU    609 sivua : kuvitettu