Päivää! En löytänyt Turun kaupuinginkirjastosta Stephen Kingin Usvaa. Sitä ei myöskään ole myynnissä kirjakaupoissa. Onko missään kirjastossa kyseistä teosta?…

Kysytty

Päivää!

En löytänyt Turun kaupuinginkirjastosta Stephen Kingin Usvaa. Sitä ei myöskään ole myynnissä kirjakaupoissa.

Onko missään kirjastossa kyseistä teosta? Haluaisin tilata sen lainattavaksi, jos mahdollista.

Ystävällisin tervesin,
Kingin ystävä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Usvaa ei löydy omalla nimellään, mutta pienoisromaani löytyy myös kokoelmasta nimeltä Jälkeen keskiyön. Pääkirjaston kappale siitäkin näkyy jo luettu loppuun, mutta muutama kappale sitä on vielä kierrossa Vaski-kirjastoissa, eli varaamalla saanet sen helpoiten käsiisi.

Kirjakaupoissa tätä kokoelmaakaan ei enää taida olla myynnissä, ainakaan Kirjavälityksen tietokannasta ei löytynyt.

Huuto.netissä oli useampikin kappale tarjolla, saattaisi siis löytyä vielä muistakin antikoista.

Netistä lisätietoa Kingin kirjoista saa monistakin paikoista, aika hyvältä paikalta aloittaa vaikuttaa sivusto http://www.piina.net/.