Mihin Stephen Kingin kirjoista perustuu nelituntinen kauhuelokuva Myrskyn silmässä (The storm of century) ???

Kysytty

Mihin Stephen Kingin kirjoista perustuu
nelituntinen kauhuelokuva Myrskyn silmässä
(The storm of century) ???

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa ei ilmeisesti ole suomennettu. Sitä ei löydy ainakaan Suomen kansallisbibliografiasta. Englanniksi kirja on saatavilla aivan samannimisenä kuin elokuvakin. Alunperin teos on kirjoitettu televisioelokuvan käsikirjoitukseksi. Tieto löytyi internetistä http://www.visitorinfo.com/ghost/StormoftheCentury.htm