Ovatko komisario palmu elokuvat saatavana dvd:llä? Helmet-tietokannasta löytyy vain 2, muut ovat videona ... ystäväni, joka tätä tietoa haluaa on tosin…

Kysytty

ovatko komisario palmu elokuvat saatavana dvd:llä? Helmet-tietokannasta löytyy vain 2, muut ovat videona ...

ystäväni, joka tätä tietoa haluaa on tosin Kuopiossa...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Joihinkin maakuntakirjastoihin on hankittu dvd:nä Komisario Palmun erehdys. Mutta sitä ei ole Kuopion kaupunginkirjaston kokoelmissa. Ystäväsi voi jättää kaukolainapyynnön joko internetissä kirjaston kotisivun kautta http://www.kuopio.fi/web/kulttuuri-ja-kirjasto/kirjastot (kohdasta Lomakkeet -> Kaukopalvelu) tai soittamalla kirjaston tietopalveluun p. 017-18 2319. Kaukolainatilaus edellyttää, että henkilöllä on Kuopion kirjastokortti.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit