Otsikko
Lainaushistoriassani on näkyvissä vain kaksi viimeisintä lainaa. Kaikki edelliset vuodet ovat hävinneet. En ole kuitenkaan lopettanut lainaushistorian…

Kysytty

Lainaushistoriassani on näkyvissä vain kaksi viimeisintä lainaa. Kaikki edelliset vuodet ovat hävinneet. En ole kuitenkaan lopettanut lainaushistorian keräämistä. Voinko saada lainaushistoriani (noin 200 teosta) jälleen näkyviin?

Vastaus

Vastattu

Selvitimme asiaa mutta valitettavasti syy lainaushistorian katoamiseen ei selvinnyt. Tietosuojan vuoksi henkilökunta ei näe asiakkaiden lainaushistoriaa joten lainaushistoriaa ei pystytä palauttamaan. Pahoittelut asian johdosta.