Onko Loimaan kaupunginkirjaston aineistorekisteri nähtävissä internetissä, jos on niin mikä on osoite?

Kysytty

Onko Loimaan kaupunginkirjaston aineistorekisteri nähtävissä internetissä, jos on niin mikä on osoite?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Loimaan kaupunginkirjaston aineistotietokanta ei ole nähtävissä internetin kautta. Voit tarkistaa tilanteen kirjastotietokanta Mainiosta ja vaikkapa etsiä lähimmän kirjaston, jonka kokoelma on netin kautta saavutettavissa. Osoite on:
http://mainio.kirjastot.fi/aloitus.asp