Ottaako kirjastot pääkaupunkiseudulla vastaan Mondo ja viinilehtiä (uutta vastaavassa kunnossa olevia) ?

Kysytty

Hei, ottaako kirjastot pääkaupunkiseudulla vastaan Mondo ja viinilehtiä (uutta vastaavassa kunnossa olevia) ?

Vastaus

Vastattu

Kirjastot pystyvät ottamaan vastaan lahjoituksia vain valikoidusti. Lehtiä kirjastot eivät ota vastaan. Mutta voit jättää lehdet lähimmän kirjastosi kirjakierrätyspisteeseen. Sitä kautta lehdille löytyy uusia kiitollisia lukijoita.

Voit tarkistaa Helmetin kautta kirjastot, joissa on kirjakierrätyspiste. Pudotusvalikkoa painamalla pääset eteenpäin:
https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut#/K