Otsikko
Onko tietoa laulusta tai laulajasta jossa sanoja:...jospa saapuisit siivillä valtatien sinä ainut ja kaivattu niin. Sinut kaikilta vaaroilta suojaan veisin…

Kysytty

Onko tietoa laulusta tai laulajasta jossa sanoja:...jospa saapuisit siivillä valtatien sinä ainut ja kaivattu niin. Sinut kaikilta vaaroilta suojaan veisin pilvilinnojen korkeuksiin. ...kerran toi minulle ystävän valtatie.

Vastaus

Vastattu

Välitimme kysymyksesi eteenpäin, valtakunnalliselle kirjastoammattilaisten sähköpostilistalle. Ehkä joku kollega jossakin päin Suomea muistaisi! Palaamme asiaan heti jos vain saamme sieltä vastauksen, vai muistaisikohan joku palvelumme seuraajista?