Otsikko
Löytyvätkö Pauli Ylitalon sanat lauluun Vanha virsi Taalainmaalta?

Kysytty

Löytyvätkö Pauli Ylitalon sanat lauluun Vanha virsi Taalainmaalta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ylitalon suomenkieliset sanat kyseiseen lauluun löytyvät ”Suuren toivelaulukirjan” osasta 14 (Warner/Chappell Music Finland ja Suuri Suomalainen kirjakerho, 1997) sivuilta 34–35.