Onko Taikayö-elokuvan lauluun "Tukkipoika huoleton" (tekijät Kärki ja Helismaa) saatavana nuotteja?

Kysytty

Onko Taikayö-elokuvan lauluun "Tukkipoika huoleton" (tekijät Kärki ja Helismaa) saatavana nuotteja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nähtävästi laulua "Tukkipoika huoleton" ei ole julkaistu nuottina. Laulua ei löydy laajoista tietokannoista, joissa on nuotteja ja äänitteitä (Viola, Fono) eikä maakuntakirjastojen tietokannoista.
ELONET-tietokannassa on seuraavat tiedot, jotka sinulla jo olivatkin: Taikayö (1954)
2. "Tukkipoika huoleton" ("Tukkipoika huoleton, lautan herra ja ylhäisyys on - -")
Säv. Toivo Kärki, san. Reino Helismaa, sov. Toivo Kärki
Es. "Tukkilaiset", laulu, huilu (playback / -), kahteen kertaan, yht. 2' 39".

Suomalaista elokuvamusiikkia julkaistaan hyvin harvoin nuotteina.

1 ääntä

Kommentit

Näin 10 vuotta myöhemmin vastaan, että laulun nuotit löytyvät Finnan tietokannasta esim. hakusanalla "puhkee kukka tuomen". Näillä sanoilla laulu alkaa.