Haen sanoja ja tekijöitä lauluun 'Kotiseutuni Kouvola muistojen maa'

Kysytty

Haen sanoja ja tekijöitä lauluun 'Kotiseutuni Kouvola muistojen maa'

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Alpo Tommolan cd-levyllä Sydämeni laulut (vuodelta 1994) on kappale nimeltä Kotiseutu Kouvola. Laulu on Vilho Oksan säveltämä ja Viljo Halmeenmäen sanoittama.

Levy löytyy Kouvolan kaupunginkirjaston kokoelmista. Valitettavasti levykotelossa ei ole laulujen sanoja, joten emme päässeet tarkistamaan, onko tämä etsimäsi kappale. Levyn saa lainaan Kouvolan kirjastosta, tai voit kysyä sitä kaukolainaan omasta lähikirjastostasi.